10 saker ni inte visste om mig


1. Jag gillar att slåss x'D (Ibland)

2. Jag gillar att spela Sims 3 ;3

3. Jag spelar rollspel.

4. Jag är en "snabbmänniska" xD, jag läser snabbt, skriver snabbt, äter snabbt, är snabb på toaletten 8D

5. Jag spelar fotboll (fast det kanske några vet)

6. Mina föräldrar är skilda.

7. I min scoutgrupp är jag den enda tjejen (om man inte räknar med ledarna ;D)

8. Jag älskar att vara i pyamas x'D

9. År 2010 dog min kusins mormor som jag har träffat några gånger, och så tog min mormors bror självmord! Jag hade aldrig träffat honom, eller kanske nån gång.

10. Jag bor i västra götaland

11. Eh, förlåt det blev 11 x'D Min pappas släkt bor i skåne.


Kommentera Nu!♥

Tjena ♥

Ditt Namn Baby? xD :
Ska jag komma ihåg dig? ♥
Din E-postadress (Bara jag får veta ♥)
Din Coola Blogg ♥

Vad är det? ♥

I Love Trackback xD
RSS 2.0